Hogyan lehet felülvizsgálni 13 aktívan futó projekt állapotát kevesebb mint 25 perc alatt?
automatizáció background

Minél több kampány fut, annál több erőforrásra van szüksége a cégednek. Az ügyfelekkel való levelezésekben való folyamatos kutatás, és az excel táblázatok állandó böngészése rengeteg idő és energiabefektetést igényel a kollégáktól. Ám ma már létezik egy olyan eszköz, amivel ki tudod iktatni a fölösleges köröket: a CRM rendszerek átlátható és egyszerűen kezelhető megoldást kínálnak a projektek kezelésére. Nézzük is, hogyan.

Mi az a CRM rendszer?

A CRM rendszer digitalizált ügyfélkezelést kínál. Rögzíti azt, hogy az ügyfelek hol tartanak a vásárlói útvonalon, emellett az eladási folyamatokat is kezeli. Ha jól választottunk CRM rendszert, és megfelelően lett beállítva, akkor egy önműködő szoftvert kapunk, ami rengeteg monoton és unalmas feladatot megcsinál az ügyintézők helyett. Ezáltal nagy terhet vesz le a vállukról.

Ha többet szeretnél megtudni a CRM rendszerek működéséről itt többet megtudhatsz róluk.

Így működik a CRM a gyakorlatban

A hatékony működéshez elengedhetetlen, hogy az elején átgondolt stratégia alapján üzemeljük be a CRM rendszert. Amennyiben megfelelő szolgáltatóhoz fordulsz, segíteni fog a hatékony beüzemelésben, így nem kell tartanod attól, hogy már az elején rosszul rakod össze a szoftvert.

Ettől függetlenül a szolgáltató iránymutatása mellett a tervezést neked kell elvégezned, amihez 3 dolog átgondolása szükséges:

első feladat

Automatizálható feladatok

A CRM rendszereknek van kapacitása ahhoz, hogy a feladatok többségét elvégezze helyetted automatizáció segítségével.

második feladat

Az értékesítés folyamata

Ez az egyik legfontosabb eleme a stratégiának, hiszen ez alapján fog dolgozni a CRM rendszerünk. Minden lépést vegyünk számításba a kapcsolat felvételétől kezdve a vásárlásig.

harmadik feladat

Begyűjtendő adatok

A CRM rendszer működéséhez minden ügyfélhez adatokat kell bekérnünk, hiszen ez alapján tud dolgozni a szoftver. Egy kapcsolati űrlapon keresztül be tudja kérni a rendszer a szükséges információkat. Ezeket az adatokat automatikusan beviszi és tárolja a CRM.

Átláthatóságot biztosít a projektek között

Jelenleg a cégek többsége küzd az összevisszaság akadályaival. A levelekben való keresgélés, és a projektek menetének az ellenőrzése rengeteg erőforrást emészt fel. Erre segítséget nyújthat a CRM rendszer, hiszen a szoftveren belül minden futó projekt átláthatóan szerepel egymás mellett. Ráadásul még az alábbi funkciókat is tartalmazza a legtöbb CRM rendszer:

első előny

Egyedi jogosultságok

minden kollégának megvan a maga feladatköre. A CRM rendszerek egyedi jogosultságokkal biztosítják, hogy az alkalmazottak csak azokhoz az adatokhoz férhessenek hozzá, ami a munkájukhoz szükséges.

második előny

Automatizált riportok

a projektek folyamatainak a követése egyszerűbbé válik az automatizált riportok segítségével. Kérhetsz havi, heti, de akár napi jelentéseket is a kampányok menetéről, ami megkönnyíti a cég teljesítményének az értékelését.

harmadik előny

Könnyed módosítási lehetőség a kampányokban

az átlátható projekteket kezelni is tudod. Bármikor változtathatsz az elemein, de akár le is állíthatod őket.

negyedik előny

Beépített marketing eszközök

a különböző CRM szoftverek más-más marketing eszköz választékot kínálnak a cégek számára. A szolgáltató felméri a céged igényeit, és ez alapján segít kiválasztani a számodra megfelelő rendszert.

ötödik előny

Sales automatizáció

a CRM rendszerek nemcsak az átláthatóságot segítik, hanem az eladáshoz szükséges munkálatok elvégzését is. Ráláthatunk a sales folyamatok haladására, informácókat kereshetünk az ügyfelekről, emellett még szerződést is készíthetünk a rendszeren belül, mindössze pár kattintás segítségével.

Projektmenedzsment szoftver

Több vállalat is biztosít valamilyen fajta projektmenedzsment eszközt a CRM rendszere mellé, így jóval könnyebben tekinthetjük át projektjeinket. Egy jól beállított CRM rendszer teljesen szinkronban van az aktuálisan futó projektekkel, ezért a projektmenedzsment eszközt használva néhány pillanat alatt ellenőrizhetjük a projektek állását.

Több olyan szoftver létezik, amelyen nem csak a projektek státuszát láthatjuk, hanem azt is, melyik kollégánk foglalkozott vele, és melyik feladaton mennyi időt töltött el. Így tökéletesen monitorozható lesz a projektekre rászánt idő, és az elvégzendő feladatok listája is.

Ahhoz, hogy projektjeidet néhány pillanat alatt felül tudd vizsgálni mindenképp ajánlott egy jól beállítható vállalkozásodra szabott projektmenedzsment program. Segítségével minden aktuálisan futó projekted néhány pillanat alatt könnyedén áttekinthetővé válik.

Tehermentesítsd vállalkozásod egy új CRM rendszer segítségével!

Mi segíthetünk neked kiválasztani, és beüzemelni a tökéletes szoftvert, hogy több időt és erőforrást takarít meg.
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolat

kapcsolat

Töltsd ki az űrlapot, hogy elkezdhessük a közös munkát