Ma már bárki számára könnyedén elérhető az automatizált ügyfélkezelés
background

Valószínűleg már te is tapasztaltad, hogy az adminisztratív feladatokat közel lehetetlen minden alkalommal tökéletesen megcsinálni a sok beáradó információ miatt. Ebből sokszor van probléma, hiszen a pontatlanul elvégzett papírmunka később további nehézségeket okozhat. Ezért ma már egy átlátható, önműködő rendszer használata szinte minden vállalkozás életében nélkülözhetetlen a magas minőségű munkához.

A jól beüzemelt CRM rendszerek orvosolhatják a cégek adminisztrációs gondjait. Teljesen érthető, ha azt gondolod, hogy a céged túl kicsi egy CRM rendszer alkalmazásához, hiszen régen valóban csak a multik tudták hasznosítani. Viszont ma már ez nem így van: a kis- és középvállalkozások is megengedhetik maguknak a CRM rendszer használatát.

Külföldön ez már bevett gyakorlat

Amerikában a vállalkozások többsége használ CRM rendszert. Hiszen már vannak olyan szoftverek, amelyek rendelkeznek havidíjas előfizetési opcióval is, így a kisvállalkozások költségvetése is elbírja a szoftverrel járó kiadásokat.

Az elmúlt években Magyarországra is begyűrűztek a kisebb cégek számára is kedvező CRM rendszerek, így a magyar kis- és középvállalkozások is tehermentesíthetik a munkafolyamataikat a CRM segítségével.

Mennyibe kerül manapság egy CRM rendszer?

Általánosságban véve sajnos nem tudunk egy pontos összeget mondani, hiszen minden cég igényei eltérnek. Mások a feladatok, más a vevőkör (és annak mérete), mások a projektek felépítései, tehát az ideális CRM rendszerek is cégenként máshogy tevődnek össze. A végleges árat az ajánlattételnél kapja meg az ügyfél.

CRM rendszer akár 3 hónap alatt?

Sűrűn feltett kérdés, hogy mennyi idő a beüzemelés. Ez érthető, hiszen sokan azt feltételezik, hogy hosszú évekbe telik, mire használhatóvá válik a rendszer. De ez nem igaz: átlagosan 3-6 hónap, mire elkészítjük a szoftvert. Az időtartalom függ attól, hogy milyen gyorsan érkeznek be a megfelelő dokumentumok, így az ügyfélen is múlik, hogy végső soron mennyi időbe telik megcsinálni a CRM rendszert.

Így könnyíti meg az életed a CRM rendszer

első

automatizált marketing folyamatok: a CRM rendszer hozzáfér az ügyfelek adataihoz, ezért önmaga tudja működtetni az automatizálható marketing eszközöket

második

értékeli a munkát: szoftvertől függően be lehet állítani, hogy fél évente, negyedévente, havonta vagy hetente küldjön riportokat a munka menetéről. Így átláthatóbbá válik a cég teljesítménye

harmadik

átláthatóbb kommunikáció a cégen belül: a CRM rendszerek rögzítenek minden üzenetváltást a kollégák között, és feljegyeznek minden meetinget. Ezáltal rendszerezettebb lesz a kommunikáció a cégen belül.

negyedik

hatékonyabb ügyfélszolgálati munka: nemcsak a kollégák közötti, de az ügyfelekkel folytatott interakciót is jegyzi a CRM. Ez hatalmas segítség az ügyfélszolgálatos kollégáknak, hiszen pár kattintással megtekinthetik az adott ügyfél vásárlási előzményeit, ahogy az emailek között sem kell kutakodni bizonyos levelezésekért.

ötödik

nincs szükség szaktudásra a használatához: a CRM szoftverek úgy lettek kifejlesztve, hogy egyértelmű legyen a kezelésük, ezért nincs szükség előzetes tudásra a technológia terén. Gyakorlatilag bárki meg tudja tanulni a CRM rendszerek használatát pár hét alatt, így a céged 100%-osan át tud állni a használatára.

Tehermentesítsd vállalkozásod egy új CRM rendszer segítségével!

Mi segíthetünk neked kiválasztani, és beüzemelni a tökéletes szoftvert, hogy több időt és erőforrást takarít meg.
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolat

kapcsolat

Töltsd ki az űrlapot, hogy elkezdhessük a közös munkát