Miért van szükség CRM tanácsadásra?

A CRM tanácsadás szolgáltatásunkat azoknak a vállalkozásoknak dolgoztuk ki, akik szeretnének egy jól működő automata rendszert használni vállalkozásuk működtetéséhez. Egy jól felépített és megtervezett rendszer nagy kincs minden vállalkozás számára, ezért az első és legfontosabb lépés a tervezés. Amint egy vállalkozás úgy dönt, hogy szeretne új CRM rendszert bevezetni, elengedhetetlen rendelkezzen a megfelelő döntéshez szükséges információkkal. Itt olyan dolgokra kell kitérni, mint például, milyen folyamatokat lehetne automatizálni a vállalkozás működésében, kb hány fő használná a rendszert, vannak e olyan dokumentumok (ajánlat / szerződés), amelyeket lehet automatizálni, mennyi idő szükséges a rendszer bevezetéséhez, stb.

Szakértőink célja az első tanácsadással az, hogy segítsenek a legfontosabb kérdések megválaszolásában és segítsenek pontosítani vállalkozásod céljait. Az első tanácsadást követően kiderül, melyik CRM rendszer lesz az, amelyik leginkább vállalkozásodra szabható, és milyen folyamatok fogják tudni segíteni az ügyfélkezelésedet. Bemutatjuk Neked a kiválasztott CRM rendszer előnyeit és azokat a funkciókat, amelyek vállalkozásod támogatását szolgálják majd.

Kinek van rá szüksége?

Bárkinek, aki szeretné az ügyfélkezelést gördülékenyebbé, átláthatóbbá és könnyen kezelhetővé tenni. A CRM rendszerek használata ma már nem csak a multinacionális cégek kiváltsága. Magyarországon ma már egy kis és középvállalkozás is megengedheti magának, hogy egy jól felépített CRM rendszer támogassa vállalkozása működését.

A piacvezető CRM rendszerek közül néhány már rendelkezik olyan havidíjas előfizetéssel is, amelyet a mikro-, kis- és középvállalkozások is könnyedén ki tudnak fizetni. Ezen kívül a rendszerek úgy vannak felépítve, hogy bárki, akár informatikai tudás nélkül is könnyedén használhassa a CRM adta lehetőségeket.

Customer Relationship Management
Customer Relationship Management

Vezess be új CRM rendszert!

Nem érdemes tovább halogatnod a döntést. Az a vállalkozás amelyik ma nem használ valamilyen vállalatirányítási rendszert az nem csak időt, hanem értékes vásárlókat is veszít.
Ha kérdésed lenne CRM rendszer bevezetéssel kapcsolatban, kérj tőlünk egy időpontot és szakértőink készséggel állnak majd rendelkezésedre.

Jelentkezz ingyenes konzultációra

KONZULTÁCIÓT KÉREK

Új CRM rendszer 3 hónap alatt?

ÉRDEKEL
mennyi ideig tart a tanácsadás?

Mennyi időt vesz igénybe a tanácsadás?

Egy tanácsadás körülbelül egy-másfél órát vesz igénybe. Ez idő alatt átbeszéljük a vállalkozásod online működését, a céljaidat és azokat a kulcsfontosságú kérdéseket, amelyek a rendszer bevezetését érinthetik. Az első konzultáció után szakértőink a rendelkezésre álló információk alapján megvizsgálják melyik rendszer lenne számodra a legalkalmasabb és kidolgoznak egy egyedileg készült ajánlatot számodra.

Ha olyan kérdés merülne fel, ami a tanácsadás alkalmával nem tisztázódott, vagy a bevezetéshez szükségesek további adatok, illetve dokumentumok, egyeztetünk egy másik időpontot is, annak érdekében, hogy megtaláljuk számodra a lehető legjobb megoldást. Úgy gondoljuk az a korrekt, ha komplett megoldásokat szállítunk partnereinknek, olyanokat, amivel később is elégedettek lesznek. A végső megoldás nem ezen az egy-két órán fog múlni.

Mennyibe kerül?

Egy CRM rendszer bevezetésnek kulcsfontosságú pontja, hogy megértsük vállalkozásod céljait és működését, ezért a tanácsadás díját elengedjük. Célunk, hogy csak akkor fogadjunk el pénzt a szaktudásunkért, amikor már letettünk egy részletes ajánlatot az asztalra az új rendszered bevezetéséről és azt Te el is fogadtad. Ezt követően el is kezdhetjük a közös munkát.

Célunk, hogy új CRM rendszered teljes mértékben kiszolgálja vállalkozásodat, és minden funkciójával Te és kollégáid maradéktalanul elégedettek legyetek.

Customer Relationship Management

Gyakran feltett kérdések

Egy jól beállított CRM rendszer rengeteg időt, pénzt és erőforrást spórol meg. Segítségével átlátható lesz:
• Az ügyfél kapcsolattartás
• Az értékesítés teljes folyamata
• Az elküldött ajánlatok és szerződések állapota
• Az aktuálisan futó projektek állapota
• Az elvégzendő feladatok listája
• A komplett gyártás folyamata
• Az ügyfélszolgálat működése

A legtöbb CRM rendszer nagyon jól személyre szabható, de nem mindegyik tartalmaz a vállalkozás működéséhez szükséges modulokat. Ahhoz, hogy erre a kérdésre válaszoljunk, előbb értsük meg a vállalkozás célját és működését, mert erre fogjuk majd az új épülő rendszerünket beállítani.

Manapság az online világból annyi információ érkezik, hogy ezt egy jól strukturált és automatizált rendszer nélkül képtelenség magas színvonalon feldolgozni. Ezt a multi cégek már évtizedek óta felismerték és most eljött az ideje annak, hogy a kis és középvállalkozások is előnyre tehessenek szert új CRM rendszerek bevezetésével.

Külföldön a legdinamikusabban növekedő vállalkozások nagy része az indulás pillanatában már használ valamilyen vállalatirányítási rendszert. Ez nem meglepő, ugyanis egy jól beállított CRM rendszer rengeteg költségtől és emberi beavatkozástól szabadítja meg még a kezdő vállalkozást is.

A CRM rendszerek nagyon jól felépítettek, ezért a fejlesztők gondoskodtak arról is, hogy a rendszer felhasználó barát is legyen. Ezért a használathoz nem lesz szükség semmilyen informatika tudásra. Ugyan úgy, ahogy az okostelefonunk napi használatához sem kell megtanulnunk semmilyen programozási nyelvet.

Igen, a legtöbb CRM rendszer az adatokat magas biztonságú felhő alapú szervereken tárolja, így az összes adat amit eltárolunk megfelel mindenféle GDPR törvények. Ezen kívül az IT vállalatok sokat költenek az IT biztonságra, így az adatok ellopása és a rendszer feltörése gyakorlatilag lehetetlen.

A piacvezető CRM rendszerek olyan modulokkal is rendelkeznek, amelyek csaknem az egész vállalkozást lefedik. Vállalkozásunk minden részlege örömmel lesz képes felhasználni a rendszer adottságait a mindennapi feladatok megoldásához. Lássuk mely területeket is tudnak lekezelni a CRM rendszerek:
• Felső- és középvezetés
• Értékesítés
• Iroda és adminisztráció
• Marketing
• Ügyfélszolgálat
• Pénzügy
• Projektmenedzsment

Korábban már említettük, hogy a rendszer megtervezéséhez és felépítéséhez komolyabb szaktudás szükséges, szerencsére azonban a használatához erre nincs semmi szükség. A legtöbb CRM rendszer annyira felhasználóbarát, hogy még azok is könnyedén elkezdhetik használni, akik még sosem láttak ilyen rendszert működés közben. A saját tapasztalatunk alapján azt tudjuk mondnai, hogy egy átlagos képességekkel rendelkező adminisztrátor, nagyjából 1-2 hét alatt el tudja sajátítani a rendszer használatát.

Kapcsolat

kapcsolat

Töltsd ki az űrlapot, hogy elkezdhessük a közös munkát





előző post

Rendszer betanítás

Vissza

CRM Rendszer bevezetés

Tovább
következő post