Egy cég életében az eladások a legfontosabbak és az eladást segítő területek, például a marketing. De még nem is beszéltünk a munka oroszlán részéről, ami pedig az ezt követő adminisztráció.
Elkezdődnek az unalmas körök: megnyitod az Excelt, és kifolyó szemekkel keresed az adatokat, amik módosításra szorulnak. Ráadásul a fárasztó böngészést a hónap végén meg kell ejtened még egyszer, hogy összesíteni tudd a céged eredményeit.
Te is tudod legbelül, hogy ezt a folyamatot meg kellene spórolni. Más munkák jobban igényelnék a figyelmedet, de egyszerűen nem tudod kikerülni. Mi eláruljuk, hogyan tudod néhány kattintással a fárasztó órákat két percre rövidíteni.
A CRM rendszer olyan felhő alapú szoftver, amely digitalizált ügyfélkezelést tesz lehetővé, és még sok egyéb célra is használható. Többek között automatizál egyes marketingeszközöket, tárolja és kereshetővé teszi az ügyfelek adatait, számontartja a projektek menetét és átláthatóvá teszi a kommunikációt a cég alkalmazottai között.
Ha többet szeretnél megtudni a CRM rendszerek működéséről itt többet megtudhatsz róluk.
Elterjedt tévhit, hogy a CRM rendszerek használatához szakmai tudás szükséges. Noha természetesen mindig jól jön, ha van egy technológiában jártas munkatárs a cégnél egy esetlegesen felmerülő probléma esetén, de a hétköznapi használathoz egyáltalán nem szükségesek különös ismeretek. A menedzsertől a portásig bárki meg tudja tanulni.
Nem is kell hozzá sok idő: tapasztalataink szerint elég pár hét ahhoz, hogy egy átlagos képességű kolléga el tudja sajátítani a saját munkájához szükséges funkciók használatát.
Ám abban az esetben, ha mégis gondok merülnének fel a tanulási folyamatban, mi örömmel segítünk ügyfeleinknek. Kérésre oktatási anyagokat is készítünk, amelyek lehetnek webkamerás beszélgetések, oktató videók vagy akár lapozható segédanyagok is. Így minden generáció ki tudja választani a számára ideális tanulási eszközt.
Vállalkozóként többféle feladattal is meg kell birkóznunk: el kell végezni a projektmenedzselést, a pénzügyekkel is foglalkoznia kell egy illetékesnek, természetesen az adminisztrációt is rendszeresen kell vezetni, és még sorolhatnánk a munkaköröket.
A CRM rendszereket úgy fejlesztették ki, hogy minden tevékenységet le tudjanak fedni egy cégen belül: legyen szó értékesítésről, ügyfélszolgálatról, marketingről, cégen belüli koordinációról, adminisztrációról, pénzügyekről vagy a projektek kezeléséről, a CRM egy egyszerűen működő, de hatásos irányítópultként könnyíti meg a hétköznapjaid.
Rengeteg vállalkozó gondolja azt, hogy a CRM csak az internacionális vállalatok játszótere, de ez nem így van. Egy előző cikkünkben beszéltünk arról, hogy már a kisvállalkozásoknak is elérhető a CRM. Hiszen már több szoftver is alkalmaz havi díjas előfizetési modellt, ami sokkal tervezhetőbbé teszi a költségeket.
Ennek a példáját már Amerikában rendszeresen látni, mivel ott már egyre több kis- és középvállalkozás alkalmazza sikerrel a CRM rendszereket. Magyarországon is elérhetőek már olyan szoftverek, amelyek kisebb cégek számára is ideálisak, így neked is meg van a lehetőséged a beüzemelésre.
Mi segíthetünk neked kiválasztani, és beüzemelni a tökéletes szoftvert, hogy több időt és erőforrást takarít meg.
Vedd fel velünk a kapcsolatot!