A rendszerüzemeltetés szolgáltatásunkat azoknak a vállalkozásoknak fejlesztettük ki, akik nem szeretnének dedikált embert fenntartani a CRM rendszer üzemeltetésére, fejlesztésére és karbantartására. Ez a szolgáltatás a komplexebb rendszerek bevezetése után ajánlott, amikor a rendszer már olyan összetett, hogy az átlátásához nagyobb szakértelemre van szükség egy átlagos felhasználónál. Ilyenkor mi egy dedikált szakértőnket bízzuk meg azzal a feladattal, hogy havonta, vagy igény szerint alkalmanként segítse a CRM rendszer működtetésével kapcsolatos feladatokat és kreatív ötleteivel támogassa a rendszer további fejlesztéseit2.
Még a nemzetközi piacon is nehéz olyan szakembereket találni, akik átlátják a komplex rendszerek működését és ezen kívül még arra is képesek, hogy hasonló bonyolultságú rendszereket építsenek a semmiből. Mivel ehhez a szakmához magas fokú kreativitás szükséges, ezért azok a szakemberek akik képesek megállni a helyüket ezen a területen valójában aranyat érnek.
A CRM rendszerek lehetőségei végtelenek, ezért az esetek nagy részében van lehetőség a már meglévő rendszer továbbfejlesztésére. Mivel a rendszerek moduljai egymásra épülnek, ezért könnyedén hozzá lehet kapcsolni új modulokat is a már meglévőkhöz, ezzel fejlesztve a rendszer funkcióin és hatékonyságán. Az IT cégek folyamatosan dolgoznak a meglévő szoftvereik továbbfejlesztésén, ezért mindig lesz lehetőségünk valami forradalmi újítás kipróbálására. Ezek az újítások rendszerint tovább növelik az ügyfélkommunikáció hatékonyságát. Csak egy példát említve: amikor az egyik vezető IT cég kifejlesztette a chatrobotokat és elsőként beépítették őket a CRM rendszerekbe, az ügyfélszolgálatok terheltsége nagyjából a felére csökkent. Mivel a chatrobotok nagyon sok kérdést meg tudtak válaszolni sok esetben már nem volt szükség ügyfélszolgálati kolléga beavatkozására.
Akár eseti, akár folyamatos megállapodást kötünk, szakértőink készséggel állnak majd a rendelkezésedre az alábbi feladatok bármelyikében:
Egy jól beállított CRM rendszer rengeteg időt, pénzt és erőforrást spórol meg. Segítségével átlátható lesz:
• Az ügyfél kapcsolattartás
• Az értékesítés teljes folyamata
• Az elküldött ajánlatok és szerződések állapota
• Az aktuálisan futó projektek állapota
• Az elvégzendő feladatok listája
• A komplett gyártás folyamata
• Az ügyfélszolgálat működése
A legtöbb CRM rendszer nagyon jól személyre szabható, de nem mindegyik tartalmaz a vállalkozás működéséhez szükséges modulokat. Ahhoz, hogy erre a kérdésre válaszoljunk, előbb értsük meg a vállalkozás célját és működését, mert erre fogjuk majd az új épülő rendszerünket beállítani.
Manapság az online világból annyi információ érkezik, hogy ezt egy jól strukturált és automatizált rendszer nélkül képtelenség magas színvonalon feldolgozni. Ezt a multi cégek már évtizedek óta felismerték és most eljött az ideje annak, hogy a kis és középvállalkozások is előnyre tehessenek szert új CRM rendszerek bevezetésével.
Külföldön a legdinamikusabban növekedő vállalkozások nagy része az indulás pillanatában már használ valamilyen vállalatirányítási rendszert. Ez nem meglepő, ugyanis egy jól beállított CRM rendszer rengeteg költségtől és emberi beavatkozástól szabadítja meg még a kezdő vállalkozást is.
A CRM rendszerek nagyon jól felépítettek, ezért a fejlesztők gondoskodtak arról is, hogy a rendszer felhasználó barát is legyen. Ezért a használathoz nem lesz szükség semmilyen informatika tudásra. Ugyan úgy, ahogy az okostelefonunk napi használatához sem kell megtanulnunk semmilyen programozási nyelvet.
Igen, a legtöbb CRM rendszer az adatokat magas biztonságú felhő alapú szervereken tárolja, így az összes adat amit eltárolunk megfelel mindenféle GDPR törvények. Ezen kívül az IT vállalatok sokat költenek az IT biztonságra, így az adatok ellopása és a rendszer feltörése gyakorlatilag lehetetlen.
A piacvezető CRM rendszerek olyan modulokkal is rendelkeznek, amelyek csaknem az egész vállalkozást lefedik. Vállalkozásunk minden részlege örömmel lesz képes felhasználni a rendszer adottságait a mindennapi feladatok megoldásához. Lássuk mely területeket is tudnak lekezelni a CRM rendszerek:
• Felső- és középvezetés
• Értékesítés
• Iroda és adminisztráció
• Marketing
• Ügyfélszolgálat
• Pénzügy
• Projektmenedzsment
Korábban már említettük, hogy a rendszer megtervezéséhez és felépítéséhez komolyabb szaktudás szükséges, szerencsére azonban a használatához erre nincs semmi szükség. A legtöbb CRM rendszer annyira felhasználóbarát, hogy még azok is könnyedén elkezdhetik használni, akik még sosem láttak ilyen rendszert működés közben. A saját tapasztalatunk alapján azt tudjuk mondnai, hogy egy átlagos képességekkel rendelkező adminisztrátor, nagyjából 1-2 hét alatt el tudja sajátítani a rendszer használatát.